Betaling via Famed

Vragen over betaling?

In onze praktijk zorgen wij liever voor jou dan dat we veel tijd besteden aan onze financiële administratie. Daarom dragen wij het versturen en innen van de nota’s over aan Famed.

Wat betekent dit voor jou?

De nota van onze behandeling of verrichting, ontvangt je van Famed. In sommige gevallen wordt een nota eerst ingediend bij je zorgverzekeraar. Je ontvangt dan alleen een (rest)nota voor de kosten die niet door je zorgverzekeraar worden vergoed.

Kies je voor digitale facturatie, kijk dan op notavanfamed.nl. Hier vind je een overzicht van je persoonlijke gegevens en nota’s. Ook kun je hier direct nota’s indienen bij je zorgverzekeraar.

Betalen

Famed hanteert een betalingstermijn van 30 dagen na nota-datum. Lukt het onverhoopt niet om op tijd aan de betalingsverplichting te voldoen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Famed via 0900 – 0885 of ga naar notavanfamed.nl. Ook voor vragen over je nota kun je terecht bij Famed.

Contactgegevens Famed

Website: notavanfamed.nl

E-mail: contactcenter@famed.nl

Bereikbaar op werkdagen van 08:00 – 18:00 uur.

Telefoon algemene vragen: 0900 – 0885

Telefoon duplicaatnota aanvragen: 0900 – 0882

Wil jij een optimale website? Dan hebben we wat cookies van je nodig. Pas mijn voorkeuren aan